Nettleseren støttes ikke av khio.no, og siden kan vises feil. Vennligst oppgrader til en moderne nettleser. Hvis dette ikke er mulig, prøv å skru av javascript. Siden vil bli da enklere, men for det meste fungere.

Støttede nettlesere: Chrome 109, Firefox (Android) 109, QQ browser 13.1, UC browser 13.4, Android WebView 109, Baidu 13.18, Chrome 109, Chrome 108, Chrome 107, Edge 109, Edge 108, Edge 107, Firefox 109, Firefox 108, Firefox 107, Firefox 91, Firefox 78, Internet Explorer 11, Safari/Chrome (iOS) 16.3, Safari/Chrome (iOS) 16.2, Safari/Chrome (iOS) 16.1, Safari/Chrome (iOS) 16.0, Safari/Chrome (iOS) 15.6, Safari/Chrome (iOS) 15.5, Safari/Chrome (iOS) 14.5-14.8, KaiOS 2.5, Opera Mini, Opera Mobile 73, Opera 94, Opera 93, Safari (MacOS) 16.3, Safari (MacOS) 16.2, Safari (MacOS) 16.1, Safari (MacOS) 15.6, Samsung 19.0, Samsung 18.0

Javascript er skrudd av. khio.no bør fungere, men med et enklere grensesnitt.

Forestilling

Mare. Foto: Eirik Malmo, DNT.
Mare. Foto: Eirik Malmo, DNT.

Lisa Lie: Mare

Framsyninga Mare som går på Det Norske Teatret, er ein del av ph.d arbeidet til stipendiat Lisa Lie. Lie debuterer på DNT med denne framsyninga.

Regissør og stipendiat ved Teaterhøgskolen Lisa Lie vil i lag med dei kunstnarleg medverkande og ensemblet skape eit scenisk verk i spenningsfeltet mellom ei lys handling og ein mørk tekst. Det er ei framsyning om morskjærleik og med utgangspunkt i mytar, mellom anna frå antikken, blandar dei historie og samtid med eit urtidsteater som stammar frå dionysiske landlege rituelle festivalar.

Lisa Lie har brei erfaring frå teateret og verkar som scenekunstnar, regissør, performancekunstnar, og framsyninga hennar Blue Motell fekk i 2013 Heddaprisen for Særleg kunstnarleg innsats. Scenograf og kostymedesignar Maja Nilsen og Lisa Lie vil i lag skape ei framsyning der det surrealistiske og humoristiske møtest i eit slåande visuelt landskap, til musikk av Gåte-musikar Magnus Børmark.

Sjå billettbestilling og meir om framsyninga Mare på Det Norske Teatret
Les omtale i Aftenposten Anmeldelse av «Mare»: Dette kan rett og slett bli en kultforestilling