Your browser is not supported by khio.no. To view this site please upgrade or use another browser. If you can't use a modern browser, try disabling javascript, which will make khio.no simple, but mostly usable.

Supported browsers: Chrome 117, Firefox (Android) 118, Android WebView 117, Chrome 117, Chrome 116, Chrome 115, Chrome 114, Chrome 109, Edge 117, Edge 116, Firefox 118, Firefox 117, Firefox 91, Firefox 78, Safari/Chrome (iOS) 17.0, Safari/Chrome (iOS) 16.6, Safari/Chrome (iOS) 16.3, Safari/Chrome (iOS) 16.1, Safari/Chrome (iOS) 15.6-15.7, Opera Mobile 73, Opera 103, Opera 102, Opera 101, Safari (MacOS) 17.0, Safari (MacOS) 16.6, Safari (MacOS) 15.6, Samsung 22, Samsung 21

Javascript is disabled. khio.no should still be usable, but the user experience will be simpler.

Talk

Hvordan bygge din egen merkevare

Hvordan bygge din egen merkevare

Åpen forelesning med Ulrike Köstinger.

Ulrike Köstinger har en solid bakgrunn fra kulturbransjen. Hun har studert International Business Administration ved Vienna University of Economics og Business and Arts Management ved universitetet i Zürich. Ulrike jobbet på castingkontoret og organiserte Young Singers Project ved Festspillene i Salzburg, før hun begynte å jobbe i L’Oréal Østerrike som produktsjef i markedsavdelingen. Hun har også jobbet ved Teatro alla Scala som assistent for Alexander Pereira. Frem til 2020 var Ulrike direktør for samarbeid og utvikling på strømmeplattformen for klassisk musikk Takt1.
Ulrike har sittet i ledergruppen i Arts Consolidated (Operabase, CueTV) i to år som Chief Content and Partnership Officer før hun ble administrerende direktør i januar 2023. Utenfor Arts Consolidated er hun frivillig styreleder for «Next Generation – Friends of the Salzburg Festival».

Facebook

Les mer om Operaakademiet her: https://qssc.no/operaakademiet See