Your browser is not supported by khio.no. To view this site please upgrade or use another browser. If you can't use a modern browser, try disabling javascript, which will make khio.no simple, but mostly usable.

Supported browsers: Chrome 94, Firefox (Android) 92, QQ browser 10.4, UC browser 12.12, Android WebView 94, Baidu 7.12, Chrome 94, Chrome 93, Chrome 92, Chrome 91, Edge 94, Edge 93, Edge 92, Firefox 93, Firefox 92, Firefox 91, Firefox 78, Internet Explorer 11, Safari/Chrome (iOS) 15, Safari/Chrome (iOS) 14.5-14.8, Safari/Chrome (iOS) 14.0-14.4, Safari/Chrome (iOS) 12.2-12.5, KaiOS 2.5, Opera Mini, Opera Mobile 64, Opera 80, Opera 79, Opera 78, Safari (MacOS) 15, Safari (MacOS) 14.1, Safari (MacOS) 13.1, Samsung 15.0, Samsung 14.0

Javascript is disabled. khio.no should still be usable, but the user experience will be simpler.

Tora Endestad Bjørkheim

Tora Endestad Bjørkheim (f. 1986) har bachelor- og mastergrad frå Kunst- og designhøgskolen i Bergen.  Ho er tilsett som høgskulelektor i tekstilkunst i 40% åremålstilling for ein periode på 4 år.

Tora Endestad Bjørkheim er kunstnar med base i Oslo. Saman med Johnny Herbert starta ho avispublikasjonen Grafters’ Quarterly i 2014, som i dei fire første utgåvene har fokusert på improvisasjon, abstraksjon, fetisjisme, arbeid og rytme. Ho har seinare og arbeida med oppdragsbasert tekstproduksjon. Bjørkheim er medlem av redaksjonsrådet i Norwegian Crafts og Tidsskriftet Kunsthåndverk, og var i 2016 gjesteredaktør for sistnevnte. I 2017 vart ho vald inn som styremedlem i Norske Kunsthåndverkere.

Utstillingar og prosjekt inkluderer, mellom anna Flat Factory Study Sample, Visningsrommet USF, Bergen; Omformulerte forekomster, Kunstnerforbundet, Oslo; The Partisan Café, Bergen Assembly 2016; Tora Endestad Bjørkheim & Bjørn-Henrik Lybeck, Entrée, Bergen; Moscow Biennale for Young Art III, Moscow Museum of Modern Art, Moskva.