MA student Liilian Saksi på kurset WWW 006 i Hangzhou. Foto: Hans Hamid Rasmussen

KHiO-kurs på Hangzhou-triennalen i Kina

Faglig ansvarlige ved fagområde tekstil, Hege Bratsberg, Anne Knutsen og Hans Hamid Rasmussen drar til Hangzhoutriennalen for fiberkunst i Kina. Saman med fem studentar skal dei halde kurset World Wide Weaving - Seed Bank of Crafts. Følg KHiO på Instagram for bilete frå triennalen.

På Hangzhou-triennalen for fiberkunst blir det både utstillingar og undervisning frå 26. september til 25. oktober. Eit av kursa tilknytta Triennalen er World Wide Weaving - Seed Bank of Crafts, initiert av Dorothee Albrecht og Hans Hamid Rasmussen. Dette kunst- og undervisningsprogrammet varer i ti dagar, og fem norske studentar og opp til femten kinesiske studentar deltar. Deltakarane skal besøke fleire fabrikklokasjonar, og arbeide fram eigne prosjekter. Prosjekta vil bli vist i Kinas kunstakademi.

Hege Bratsberg og Anne Knutsen frå avdeling Kunst og handverk er inviterte til å være lærarar på kurset, saman med Jin Ze, Da Tang og An Ji frå Kinas kunstakademi. Avdeling Kunst og handverk og Avdeling for fiberkunst ved Kinas kunstakademi er også blant sponsorane for triennalen.

Kursprogram

  • Hege Bratsberg and Anne Knutsen - tablet weaving
  • Jin Ze – Shanghai Qingpu Jin Ze Art Center
  • Da Tang – the industry of socks weaving
  • An Ji – the workshop of bamboo weaving

World Wide Weaving - Seed Bank of Crafts

World Wide Weaving er eit prosjekt leia av Hans Hamid Rasmussen og Dorothee Albrecht. Kurset i Hangzhou blir det sjette i rekka, etter kurs på Kunstnernes hus i Oslo, Nordisk Kunstnarsenter Dalsåsen i Sunnfjord og Blaker skanse. I tillegg til avdeling Kunst og handverk ved KHiO har studentar og tilsette på Konstfack i Stockholm, Högskolan för design og konsthantverk i Göteborg og Kunsthøgskolen i Bergen vore med.

World Wide Weaving fungerar som ein slags frøbank, etter modell av frøbankar som den globale på Svalbard. Til skilnad frå banken på Svalbard samlar World Wide Weaving ein levande kultur, og utvekslar kunnskap for å halde denne kulturen levedyktig.

Bilete frå triennalen

Følg Kunsthøgskolen på Instagram for oppdateringar frå Hongzhutriennalen.

Hangzhoutriennalen

Three years later in Hangzhou, a modern Chinese city, rich with its prolonged traditions in culture, leisure and silk production, in 2016 will hold the Second Hangzhou Triennial of Fiber Art. Beginning in 2013, the Triennial will once again inaugurate an international conversation from the fiber art’s perspective. On a large spatial and chronological scale, the conversation is based on history, humanity, life and social practices of today, environment, the internet, science and new technology.

This time, “weaving” is the concept of the Triennial exhibition, a starting point for curators and artists.

“Weaving” is a special labour mode. It becomes a narration, scrutinizes the historical presentation of textiles, and also illuminates our own experience with just materials and technology. With the pace of new technology and knowledge in this field, the perceptions of us weavers changes, too. By “us,” it means not only individuals but all groups and regions are involved in this practice.

Based on the theme Weaving & We, the exhibition combines relevant social aspects, such as local regions and industries. The exhibition includes four sections of curators’ research and artists’ works, echoing the theme from various dimensions.

Meir om den andre Hongzhu-triennalen.